Parodontitida – neřešitelný problém?

Krvácejí Vám dásně ? Máte zvýšeně pohyblivé zuby ? Obtěžuje Vás nepříjemný zápach z úst ?

Toto všechno mohou být příznaky  parodontitidy. Onemocnění, kterým bohužel trpí velké množství pacientů.

Toto onemocnění probíhá většinou skrytě, a pokud není včas a řádně léčeno, vede během let ke ztrátě všech zubů. Bolesti se vyskytují zřídka a pokud se již objeví, jsou projevem konečného stadia onemocnění.

MUDr. Lucyna Lipus se již od roku 2000 s velkým úspěchem věnuje léčbě tohoto vleklého onemocnění. V naši ordinaci, v úzké spolupráci s dentální hygienistkou, ošetřujeme nejen naše pacienty, ale i pacienty ostatních kolegů, kteří s námi spolupracují. Velice často k nám přicházejí pacienti sami , pokud si nejsou jistí, zda se za jejich potížemi v dutině ústní také neskrýva „strašák“  – parodontitida.

Většinou se jejich podezření bohužel potvrdí. Díky téměř 20-tiletým zkušenostem a stálému vzdělávání v oboru jsme zachránili řadu tzv. předem „ztracených “ zubů, prodloužili životnost mnoha protetický prací ( korunek a můstků) a implantátů.

Dosažení těchto výsledků je samozřejmě možné jen díky důvěře a příkladné spolupráci našich pacientů.

Vzhledem ke stále vzrůstající poptávce po tomto ošetření se MUDr. Lucyna Lipus rozhodla vyčlenit větší prostor ve svém ordinačním čase pro léčbu  parodontitidy.

Toto opatření umožní přijmout větší množství nových pacientů trpících parodontitidou. Příjem nových pacientů s tímto onemocněním je časově omezen a bude zastaven po naplnění kapacity ordinace.

Pokud tedy máte podezření, že parodontitida je právě Váš problém, můžete požádat o konzultaci. Stačí kontaktovat recepci Dr. Lipus, s.r.o. – nejlépe telefonicky  na čísle  +420 724 193 143.

Přejeme Vám pevné, zdravé , vlastní zuby !